A biokertapolas.hu weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb böngészési élmény nyújtásában. Az elfogadom gomb megnyomásával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Vásárlás és Szállítás

GYIK - Vásáróink GYakorI Kérdései:

HOGYAN TUDOM ÁTVENNI  A RENDELÉSEMET?

1. GLS Futárszolgálattal: A futár előző nap és a kiszállítás napján is SMS-ben értesít a várható érkezésről. A futárnak utánvéttel, készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni. A csomag feládásáról mi is értesítünk. Érdemes olyan helyet megadni szállítási címként, ahol 8 és 17 óra között valaki át tudja venni a csomagot. Amennyiben nem tartózkodsz a megadott címen, a futárral az SMS-ben megadott telefonszámon egyeztethetsz, mikor tudod átvennii a csomagot. A szállítási díjakat  a rendszer automatikusan számítja ki a csomag súlyából, méretéből és az utánvét összegéből.  

2. Személyes átvétellel: A megrendelt csomagot a rendelés visszaigazolása után személyesen is átveheted üzletünkben. Kérjük, várd meg, amíg visszajelzünk e-mailen, hogy a termék üzletünkben van-e, vagy át kell hoznunk logisztikai központunkból. Értesítünk, amikor a csomagodat összekészítettük. Kertészetünkben fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával. Bizonyos termékeket nem szállíttathatunk ki futárral, ezeket csak Személyes átvétellel lehet megvásárolni kertészetünkben. Ilyenek: a növényvédő szerek és az ADR engedélyhez kötött, 15kg feletti műtrágyák. Címünk: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 14. Nyitvatartás: H-P:9-18-ig, Szo: 9-15-ig.

3. Raklapos szállítással: 40kg feletti, nagyobb mennyiségű virágföld, szarvasmarha trágya, illetve túlméretes csomag esetén a rendszer "Személyes átvételt" vagy "Raklapos szállítást" ajánl fel. Ennél a szállítási módnál csak Előre utalásos vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség. Amennyiben mégis több kisebb csomagban szeretnéd megkapni a rendelésedet, úgy a Megjegyzés rovatba kérjük, írd be, hogy "Több kisebb csomagban szeretném kérni a rendelésemet". Ebben az esetben telefonon egyeztetni fogunk veled, mennyiben módosul a szállítási költség, és csak ezután adjuk fel részedre a csomagot. 

MIT TEGYEK, HA MEGGONDOLTAM MAGAM? 

Amennyiben mégsem szeretnéd a megrendelt termékeket átvenni, bármikor lemondhatod a rendelésedet. Ebben az esetben csak írj egy e-mailt nekünk, hogy Köszönöm, mégsem kérem a csomagot! A rendelésszámodat kérjük, írd bele az e-mailbe! Amíg a futárnak nem adtuk át a rendelésedet, természetesen semmilyen költséged nem lesz.

MI TÖRTÉNIK, HA NEM VESZEM ÁT A RENDELÉSEMET?

A lemondás nélkül át nem vett csomagok szállítási- és csomagolási költsége a megrendelőt terhelik! Rendelésedet addig tudod módosítani vagy lemondani, amíg a futárszolgálat nem vette át tőlünk.  

MENNYI IDŐ ALATT KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?

1. A "Raktáron" lévő termékeket 2-5 munkanap alatt megkapják vásárlóink, a tavaszi idényben előfordulhat, hogy 5-7 munkanap, mire a megadott címre ér a csomag. Ilyen esetben igyekszünk e-mailen vagy telefonon értesíteni a hosszabb várakozási időről. 

2. A "Rendelhető" termékek egy külső raktárunkban vannak, a rendeléstől számítva 7-14 munkanap alatt érnek a megadott címre.

3. "Beérkezés alatt" lévő termékek beszállítását épp várjuk. Megrendeltük a gyártótól, és úton vannak felénk. Amennyiben a kamion beérkezésére többet kell várni, mindenképpen telefonon vagy e-mailen értesítünk, mikorra számíthatsz a rendelésedre.

HOGYAN FIZETHETEK?

1. Amennyiben futárszolgálattal való kiszállítást választasz, átvételkor készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni a futárnak. 

2. Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy bankkártyával is fizethetsz kertészetünkben. 

3. Bankkártyás fizetéssel előre ki tudod fizetni rendelésedet, így átvételkor már nem kell bajlódnod a fizetéssel.

4. Előre utalással: a csomag összekészítése után e-mailen átküldjük a díjbekérőt. Csak akkor küldjük ki a díjbekérőt, ha a termék nálunk van, addig nem tudod kifizetni, amíg nincs összekészítve a csomag! Az utalás beérkezésekor a csomagot futárszolgálattal feladjuk.

MIÉRT NEM TUDOK HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTANI?

Ennek 3 oka lehet: 

1. 40kg feletti vagy túlméretes csomagot és törékeny termékeket GLS-sel nem tudunk szállítani. Ebben az esetben a rendszer automatikusan csak a fenti szállítási lehetőségeket ajánlja föl. A beérkezett rendelések esetében mi megnézzük, melyik szállítással tudjuk megoldani a csomagot, és telefonon vagy e-mailen egyeztetünk veled, melyik lenne számodra a legmegfelelőbb. Természetesen mi is a legkisebb költségű szállítási módot helyezzük előtérbe. Ehhez kérjük, hogy a telefonszámodat az adatok kitöltésekor fokozott figyelemmel töltsd ki, hogy biztosan el tudjunk érni!  

2. Növényvédő szert tartalmaz a rendelés. Sajnos egy törvényrendelet értelmében futárszolgálat nem szállíthat növényvédő szert. Ezeket a termékeket kis "CSAK SZEMÉLYES ÁTVÉTEL" matricával jelöltük. Ebben az esetben a csomagot csak a növényvédő szer nélkül tudjuk elküldeni, a növényvédő szer pedig átvehető Nagykovácsiban, kertészeti szakárudánkban. 

HA BEMEGYEK A BOLTBA, OTT IS MEGKAPOK MINDENT?

Mindenképp érdemes a rendelést előre leadni webáruházunkban, mert előfordulhat, hogy a kiválasztott utolsó terméket épp aznap megvásárolja valaki. A webáruház és a bolt árai nem minden esetben egyeznek. Egyes termékekre a boltban törzsvásárlói kedvezményt lehet igénybe venni, de a webáruházban is előfordulnak akciók, amik csak a webáruházi megrendelésekre érvényesek. 

MENNYI VIRÁGFÖLDET RENDELJEK?
A kaspók kiválasztásakor az "ültetőközeg térfogatával" jelezzük, milyen kiszerelésű virágföldet érdemes vásárolnia a beültetéshez.

MENNYI GYEPTRÁGYÁT RENDELJEK?
Gyeptrágya és fűmag kiválasztásánál segítünk, mekkora területre elegendő a kiszerelt mennyiség. Először azt nézd meg, körülbelül mekkora gyepfelületed van? 100, 200, 400 vagy 1000 m2?

BIO KERTEM VAN, NEM SZERETNÉK VEGYSZERT HASZNÁLNI
A BIO termesztésben engedélyezett szereket külön jelzéssel láttuk el. Így könnyebben választhatsz termékeink közül abban az esetben is, ha BIO kertet szeretnél otthonra. 

Várható szállítási költségek:

A kosárban lévő termékek szállítási költségét a rendszer automatikusan számolja ki a csomag súlyából, méretéből és az utánvét összegéből A rendelés véglegesítése előtt a rendszer felajánlja a várható szállítási költséget attól függően, hogy GLS-t vagy raklpos szállítást választasz.

Ha meggondolod magad, a nem használt terméket 14 napon belül sértetlen csomagolásban visszaküldheted nekünk, és mi 14 napon belül visszaadjuk a termék árát.  Részletes vásárlási feltételekről az ÁSZF -ből minden egyebet megtudhatsz. Egyéb kérdéssel nyugodtan keress bennünket e-mailen, telefonon, vagy személyesen!  

Címünk: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 14.
E-mail: info@biokertapolas.hu   Tel: 06 (70) 7727-197

Nyitvatartás:
H-P: 9-18-ig,
Szo: 9-15-ig,
V: Zárva

Kellemes vásárlást és kertészkedést kívánunk!
A Biokertápolás Webáruház Csapata